קסדות לאופנוע לרוכב אופנוע

כמו שכל רוכב מתחיל יודע, אסור בשום פנים לעלות על הכלי, אפילו לא לרגע, בלי קסדה. קסדה  לאופנוע היא הציוד הבסיסי ביותר לכל רוכב, והיא מגנה על הראש שלנו – האבר הכי חשוב ופגיע. אנו לא מדברים על זה שהחוק מחייב כל רוכב לחבוש קסדה, אלא על זה שכל אחד מבין באופן הכי פשוט את התפקיד החשוב שלה – לשמור לנו על החיים. חוץ ממקרים של תאונה שבהם הקסדה יכולה להציל חיים ולמנוע פגיעות ראש חמורות, היא חשובה גם כדי לבודד את הראש שלנו בזמן רכיבה. כאשר אנו רוכבים בשטח הרבה דברים יכולים לעוף לנו לפנים ולפגוע בנו או להפריע לנו, החל מחרקים שונים ועד לחצץ, ולכן היא אחד מפריטי הציוד הבסיסיים ביותר. אז הכנו לכם כאן מדריך קצר שיסייע לכם לבחור קסדה שמתאימה לכם.

הפרמטר הראשון – בטיחות

קסדה לרוכב היא בסופו של דבר אביזר בטיחותי, ולכן חשוב מאוד להקפיד על רכישה של קסדה בטיחותית שמגנה היטב על הראש. אל תאמינו למי שאומר לכם משהו כמו: קסדות לאופנוע הן אותו דבר, כי זה פשוט לא נכון, אתם לא קונים קסדה בשביל הכסת”ח אלא כדי לשמור על עצמכם. קסדה שלא תבלום היטב את המכה ותגן על הראש פשוט לא שווה כלום. לכן הקפידו לרכוש אך ורק קסדה עם תקני בטיחות.

הפרמטר השני – התאמה

אחרי שמצאנו קסדה בטוחה, חשוב לוודא שהיא מתאימה לנו ויושבת טוב על הראש. אם הקסדה לא תהיה נוחה היא תפריע לרכיבה ואנו נעצור כל הזמן כדי לנסות לסדר אותה. לכן גם עדיף למדוד קסדה לאופנוע באופן פיזי ולא להזמין דגם חדש בפעם הראשונה. משקל הקסדה פחות משמעותי מאשר חלוקת המשקל והצורה שבה היא יושבת על הראש, ובהחלט יכול להיות שקסדה קצת יותר כבדה תהיה לכם נוחה יותר. אז תמדדו את הקסדה, תראו שהיא מתאימה למבנה הראש שלכם ושיש לכם שדה ראייה טוב. כדאי לזכור ששכבת הריפוד הפנימית מתרחבת מעט, כך שלא נורא אם הקסדה מעט לוחצת.

KTM ISRAEL

אין רוכב שטח שמכבד את עצמו שלא מכיר את חברת KTM האגדית. החברה האוסטרית מייצרת משנת 1934, כבר כמעט 90 שנה, אופנועים, טרקטורונים, ומכוניות, והיא נחשבת לאחת מיצרניות האופנועים הגדולות ביותר בעולם. KTM תמיד הובילה את ייצור האופנועים מבחינה טכנולוגית, זו החברה הראשונה שהתקינה מנועי 4 פעימות מקוררים במים באופנועי שטח, ומהר מאוד כל יצרניות האופנועים האחרות חיקו את הפיתוח הזה. החברה הציגה חידושים נוספים גם בתחם הבלמים לאופנועי שטח, ועוד. האופנועים של KTM מפותחים כך שיעמדו בתנאים הקשים ביותר, וכמעט כל מוצרי החברה הם בצבעי הכתום והשחור המוכרים.

סיכום

אצל KTM תוכלו למצוא קסדות בטיחותיות, נוחות, וגם יפות, שיתאימו לכם בול. אז תהנו, ושמרו על עצמכם! 

לקטלוג הקסדות שלנו כנסו:
קסדות לאופנוע
ק
סדות לאופנוע KLIM

צוות המומחים ממתין כאן